Vecka 10

Har ju varit skit dålig uppdatering på senaste tiden så skriver lite kort om det jag kommer ihåg som har hänt här. Är det sedan något större eller roligare skriver jag det sedan i ett speciellt inlägg.

Måndag: MY SWEET SEXTEEN!

Tidag: Mus incidenten i skolan (förklarar och lägger in bilder sen så alla fattar)! Stan med Emilia samt kollade på hennes klippning. Film tittande filmen från tävlingen.

Onsdag: Frallförsäljning i skolan med Alma. Stan med Alma köpte min efterlängtade Heidi Klum T-shirt (bild kommer). Nu är det bara Kate Moss T-shirten som fattas.

Torsdag: Yoga med Alma. Repetion inför modevisningen. Dans!

Fredag: Klass tröjorna kom (bild kommer)! Lunchade med Emma, Alma och Elin på thai silk. Dans. Färgning av Almas hår på kvällen samt att Elin, Alma och jag tittade på andra systrar i jeans filmen.

Lördag: Dans, stan med Alma, repetion modevisningen. Melodifestivals tittande hemma hos Sara där även födelsedags barnet Emilia, Alma och Jeja var.

Söndag: Modevisning på slottet (bild kommer).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0