Lugn skoldag, trötta elever

Ja det är konstigt det där. Alla tycks vara precis lika trötta när vi har en kort lugn dag istället för en lång jobbig dag. Började skolan med nationella uppsatts i engelska. Vet i sjutton hur det gick men lyckades i alla fall fylla nästan hela häftet och skriva 5 sidor. Skrev om ämnet crossroads skrev om hur jag har förändrats som person sedan jag började dansa.

Efter nationella hade vi en lång rast innan vi hade de sista 20 minuterna på matte lektionen. Hade då en lång diskussion om sandkorn och slussar!?!? Japp lite halvt annorlund lektion det där. På bilden gick det sedan super bra. Hann med hur mycket som helst på min bild och jag antar att det blir klar nästa lektion. Ska bara fixa till ögonen lite sedan är det bara lite små saker som ska förbättras här och där. Målar av Marilyn Monroe.

När vi tryckt i oss den äckliga maten så var det skoltidning som vanligt för mig, Sara och Elin. Blev klara med vår andra artikel och resten av lektionen bestod av snack angående spring break. Blev en del minnen från förra årets spring break samt lite planer inför årets. Det blev även beslutat att vår tredje artikel kommer handla om just spring break.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0