Dagens händelser

Japp jag och Emma har lite kul för oss i skolan nu för tiden. Ungefär varje dag utser vi dagens händelser. Idag var en extra bra händelse dag och vi fick två dagens händelser.

1. Jag sätter mig på en bänk för att vänta på franska lektionen. Sätter mig då i något blött. Självklart får jag genst panik grabbar tag i Emma och utbrister "Emma täck mig röktoan nu!". Japp vi kallar en toa på skolan för röktoan eftersom de brukar röka där ibland, men det finns en fläckt där. Den ytnyttjade jag idag för att få bort det blöta som hamnat på min klänning.

2. När jag sitter och gör mitt biologi prov idag som jag missade förra veckan när jag var sjuk kommer min lärare fram och slänger mina böcker rakt i väggen. Blir jätte chockad och samtidigt drar hon provet ur mina händer och säger du har redan fått 3 minuter längre än alla andra.


Emma och jag på IKEA sommaren 07!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha , du är för goo du my :D<33

2009-03-31 @ 21:05:51
Postat av: my

Svar till Emma: Du är för go <3

2009-03-31 @ 21:16:53
URL: http://emplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0