Byte av danspartner

Japp det är precis som rubriken. Min danspartner som jag haft i nästan ett år har bestämt sig för att sluta. Hon tänker satsa på sin ridning istället och jag som verkligen vill satsa är då ingen bra partner. Så det bestämdes för ett tag sedan att vi skulle göra vår sista tävling tillsammans i Eskilstuna och att jag sedan ska börja dansa med Ida.

Har inte velat skriva om detta innan för ville ha tävlingen avklarad först. Det känns synd att ännu en gång få byta partner, men det känns ändå bra. Jag och Amanda kommer fortsätta vara goda vänner och jag och Ida kommer bli ett super par. För ja det är hon som är min nya partner nu är vi inte bara partners i hiphop utan den 2 maj smäller det i Göteborg. Önska oss två lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0