Äntligen helg

Efter mycket träning på lördags förmiddagen. Tog jag mig hem tog det lungt för att sedan träffa mina kompisar för fika på stan. Dem fick mig på mycket bättre humör och måste säga att dem är underbara! När vi fikat klart åkte Elin hem till sig och jag, Sara och Anders vandrade vidare. Åkte till maxi för att fixa någon blomma och choklad ask till Agnes som vi var hos på kvällen.

Agnes fyllde år nu i onsdags så firade henne med lite tjejfest. Först åt vi lite tacopaj och sedan blev det olika spel och snack för fullt. Innan vi möttes upp av Anders igen och vandrade hemåt när Moa och jag sagt hejdå till Sara och Anders möte vi snabbt upp Olle och sen följde de två med mig till bussen.

Kvällen var mycket trevlig glömde tyvärr kameran, men Sara mäster fotografen skickar bilder nu så ska lägga in dem här på bloggen så snabbt jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0