Vem är jag?

Ja nu är det så här att min kära vän Moa har gått och fixat en blogg till mig. Har bloggat sedan maj förra året med två uppehåll och på två olika bloggar så detta blir alltså min tredje. Egentligen var det väl inte tänkt att jag skulle börja blogga yttligare en gång. I alla fall inte på ett tag detta av olika orsaker.  Är väldigt taksam att Moa fixade en ny blogg till mig för det var som först nu när jag loggade in jag förstod hur mycket jag har saknat att blogga.

Ni kanske undrar vem jag är? Jag är en tjej på snart sexton år från Kalmar. Några av mina stora intressen är dans, mode, vänner och min familj. Här i bloggen kommer ni få följa mitt liv och få läsa om lite mode tips. Kommer inte blogga om något speciellt ämen utan det jag känner just för tillfället.

Hoppas ni kommer gillar min blogg och kom gärna med tips!
/ My


Kommentarer
Postat av: Anonym

yes yes yes yes my är tillbaka, din saknade bloggare!<3

2009-02-04 @ 21:36:24
Postat av: my

Svar till Anonym (Emilia): Åhh så roligt att du tycker så!

2009-02-04 @ 21:47:09
URL: http://emplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0