Stan

Var på stan idag med Emilia efter skolan. Var på jakt efter alla hjärtans dag present till hennes pojkvän. Hade själv tänkt köpa något till min dejt på lördag, men allt är ju anpassat till de man varit tillsammas med länge. Tänk på dem som vill köpa något till ens mamma, kompis eller en kille man precis träffat det är inte lätt!

Köpte faktiskt inte något alls idag på stan utan tittade ut massa saker till min födelsedag bara. Beställde faktiskt en tid hos min frisör på stan. Så nästa lördag blir det klippning. Som det ser ut nu blir det ingen större förändring. Ska bara klippa topparna eftersom jag vill få håret ca 10 cm längre helst så snabbt som möjligt.

Kommentarer
Postat av: emilie

knubbis :D hihihi

lika söt som du!

2009-02-11 @ 21:02:50
Postat av: my

Svar till Emili(e)a: Hahah knubbis på dig! ;D söto! <3

2009-02-11 @ 21:11:38
URL: http://emplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0