Oväntade besök

I tisdags vaknade jag av att det plingade på dörren. Det var mammas killkompis som kom förbi för att hälsa på lite. Jätte härligt att vakna upp med hur stökigt rum som helst och super het morgon frilla! Det var bara att på med de kläderna som var i mitt rum upp med håret i en tofs och gå ut och vara trevlig. Har min garderob ute i hallen så hade det inte legat några kläder på mitt rum hade jag "sovit" vidare utan att gå upp.

När mammas vän sedan åker så tar det inte lång tid innan även mamma åker. Hoppas då in i duschen, men det tar inte många sekunder innan telefonen ringer. När telefonen ringt tre gånger ringer det ytterligare en gång. För tvivlar jag och jag ska svara för vad sjutton jag kan ju inte stå där med schampo hela dagen i håret. Tillslut svara jag och då är det Ellen som undara vad sjutton jag är. Hade bestämt att hon skulle komma till mig vid halv ett, men eftersom hon skulle äta med hennes pappa på stan så skulle hon komma senare. Istället blev det tvärt om hon kom tidigare så fick säga att jag bara skulle skölja ur håret sedan var det bara att gå och öppna!

En sak har jag lärt mig av detta, duscha då du är hundra på att ingen lär titta förbi! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0