Kvällsmys

Efter melodifestivalen tog jag bussen hem till pappa. Kort där efter ringer Moa och frågar om hon och Olle kan komma förbi en sväng. Egentligen skulle dem bara ut och cykla en runda, men kom då på att de skulle lämna mina skor här. Blev att dem stannade en stund så satt här och snackade ett bra tag innan dem tog och åkte hem för en timme sedan kanske det var!

Fick precis ett roligt samtal från mina två härliga tjejer i göteborg. Dem satt just nu på burger king eftersom deras pojkvänner stuckigt ut på krogen. Ett väldigt roligt och uppiggande samtal blev det i alla fall. Tror dem läser bloggen där i göteborg så hoppas att dem får en trevlig morgon dag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: lin

hehe ja alma var lite rulig hon;) burgerking tre gånger på ett dygn...det du...är värre än dina pommes^^

2009-02-09 @ 21:02:00
Postat av: Elin

alma var skuj!! men du...vi käkade på burgerking tre gånger på ett dygn:O det är t.o.m värre än dina pommes;);D

2009-02-09 @ 21:03:13
Postat av: my

Svar till Elin: Haha ja det slog fan lätt mig. hur sjutton lyckades ni? Ohja alma var på g hon! ;)

2009-02-09 @ 21:14:48
URL: http://emplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0