Fredag

Stack hem till Moa en stund efter skolan. Var tänkt att vi skulle in till stan, men eftersom det inte är värsta farten i någon av oss missade vi bussen så stannade hemma och snackade och kollade på tv istället. Åkte sedan hem en stund till pappa innan det var dags för dagens danslektion.

Var sjuk på förra veckans lektion precis som det gällde med gårdagen. Idag hade vi street! Blev några nya steg på jumpstylen annas så lärde jag mig bara det alla andra hade fått förra veckan. Fick även visa upp våra tävlingsdanser. Då var det dags för mig och Ida efter ca. 3 timmars träning att visa upp att vi var ett par att räkna med. Tror inte att någon hade förväntat sig detta av oss eftersom nyheten kom ut förra veckan för en del och de flesta idag. Vi blev överrösta med massa snälla komplimanger av både tränare och danskompisar vilket gör det extra roligt.

Nu ikväll har jag spenderat största delen av tiden med min kära bror. Blev en sväng till ica för att köpa lite godis. Lite flum blev det också då vi hittade några paraplyer och skohorn vi roade oss med.


Kan han bli mer hjärntvättad av sin syrra som dansar hela tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0