Fotografering och ny säng

För er som ville veta så har jag nu raklugg igen. Bilder få ta och komma imorgon!

Ikväll hade jag och Moa hur mysigt som helst. Var hemma hos henne och fixade oss sedan tog vi massa foton med hennes systemkamera. Alla bilderna blev hur snygga som helst och jag bara längtar till jag kan lägga upp massa här på bloggen! Problemet är att Moa bara ska skicka alla bilderna först, men vårat nya motto "sakta men säkert" passar väldigt bra!

Nu ligger jag i alla fall i min nya säng! Fick en nya idag, den är hur skön som helst kan jag meddela och lite större än min förra. Så ny slipper jag och mina vänner ligga och trängas i min 90 säng nu får vi 30 cm till! Har tagit bilder så även dem kommer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0