En helt vanlig My och Ellen dag!

I tisdags var jag med Ellen. Var tänkt att vi skulle baka en kladdkaka, men när mamma tappade äggen när hon lagade mat blev detta ett litet problem. Fick pengar av mamma så vi skulle kunna gå och köpa nya ägg istället köpte vi oss en stor fet godis påse. Jag lärde även Ellen titta på min favorit serie och jag tror faktiskt hon kommer bli ett redigt gossip girl fans som jag!

På kvällen spelade vi lite hollywood som vanligt innan det var dags för dagens danslektion. Var uppladdning inför tävlingen i Åmål nästa helg. Ska bli grymt roligt eftersom det är 56 startande från Kalmar och 82 som ska med på tävlingen!

Dagen blev en helt vanlig My och Ellen dag lite tjockis grejer, lite tv, lite hollywood och sedan träning på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0