Då lördagar är som bäst!

Japp det är ju lagom härligt att stiga upp vid nio tiden varje lördag. För att hinna till träningen som börjar vid halv elva. Hade väldigt ont i knät på träningen så det slutade med att jag fick gå ut och lägga över ett bandage som skyddade knät lite. Nu blir det att söka upp en läkare för att allt ska vara bra tills tävlingen den 28de. Träningen gick ändå hyfsat bra och jag kämpade på så mycket jag kunde. Inte så bra för knäts del, men när man väl börja är det så svårt att veta sin gräns för att inte göra det hela värre.


Efter träningen var Ida och jag verkligen helt slut. Var egentligen tänkt att vi skulle träna på vår par hiphop på den fria träningen. Så blev det tyvärr inte eftersom ingen av oss kände att vi kunde få ut något av det ändån. Det blir träning på tisdag istället för vår del!


Så här ser jag då ut när jag tävlar (moa bara för dig).


Kommentarer
Postat av: moa

TACK PUSSGURKAAAAA!

2009-02-08 @ 19:11:21
URL: http://moaerlandsson.blogg.se/
Postat av: my

Svar till Moa: Vem är det som är pussgurka och bästa simlären då va? :)

2009-02-08 @ 20:12:29
URL: http://emplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0