Alla hjärtans dag

Ja min alla hjärtans dag var lite annorlund. Dagen började bra och slutade i kaos. Vaknade upp tidigt vid nio tiden som alla lördagar nu för tiden. Mamma bakat bröd som var format som ett hjärta till frukost. Sedan bar det av till träningen. Mådde inte så bra och var inte alls peppad så träningen gick väl inte allt för bra. Sen blev det hem igen då hade jag fått massa choklad! Efter att ha sovit ett tag, fått i mig lite mat så hade jag nya krafter för att klara av dagens privat lektion. Även den var en alla hjärtans dag present från mamma.

Privat lektionen gick bra även om jag hade fått sjukt ont i huvudet stod jag ut och klarade hela lektionen. Blev inga större ändringar i dansen utan bara lite fin slippning. 

Väl hemma från dansen tog jag yttligare en huvudvärks tablett men verkligen ingenting hjälpte. Huvudvärken blev värre och värre. På kvällen låg jag sedan med väldens migrän och min dejt fick blir inställd. För er som undrat vem min dejt är så var det Ellen. Det hela var ett stort skämt och alltid roligt att ha lurat flera av våra vänner! 

Hoppas er alla hjärtans dag blev lyckad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0