Sammanfattning

Efter som jag varit lite halv dålig på att blogga de senaste dagarna sammanfattar jag lite kort vad som hänt.

Torsdag: Skolan dagens händelse var väl att Elin skickade ett sms från Oman till mig, Sara och Alma. Alla är super smarta och läser med en gång vilket slutar i att läraren blir sur och tar min mobil.Efter skolan träning i Smedby med Johanna och Ida. När jag kom hem så kom Alma då hade vi vanlig My och Alma mys innan vi åkte till maxi för att köpa lite godis. På maxi kom det fram någon as wierd kille till oss vet i fan vad han höll på med asså eller hur Alma??? På kvällen var det sedan träning igen.

Fredag: Skolan inget speciellt hände förutom att vi fick reda på massa nationella prov! Delade känslor över dem. Efter skolan kom Ellen hit. Sedan följde hon med mig till dansen. På kvällen var vi sedan hos Ellen och åt massa goda saker och tittade på talang som för övrigt sände från Kalmar!

Lördag: Vaknade upp hemma hos Ellen. Åkte in en snabbis med pappa och lillasyster på stan (dagens köp kommer). ÅKte sedan hem till min mormor för att fira hennes 70 årsdag. Efter att ha varit hos mormor en stund släppte mamma av mig hemma hos Moa. Vi var ute och gick en promenad i det härliga vädret snackade massa samt köpte lite godis. Kvällen spenderade jag sedan med mina syskon som jag inte träffat på super länge.

Söndag: Har inte hänt super mycket ännu har flyttat hem till mamma igen och om en timme väntar simhallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0