Onsdag

I onsdags så kom Alma till mig. Kul att träffa henne eftersom vi inte hade hunnit ses så mycket på lovet. En stund senare joinade även Elin. Gjorde inte speciellt mycket utan snackade mest en massa. Efter ett tag begav vi oss hem till Elin och spelade TP. Om jag inte minns helt fel så var det Elin som vann. Satt ute på balkongen och spelade dock var det inte super varmt så vi satt där ute med varsin filt.

På kvällen drog de sedan iväg mig på KU alltså kyrkans unga. Det var skattjakt som gällde och tyvärr förlorade mitt lag. Känner inte att jag kan ta på mig skullden eller vad man nu ska säga eftersom båda jag och Alma mest gick runt och snackade och de andra körde på! Vi spelade även Picturenary innan kvällen var över och vi begav oss hem till Elin igen.

Spelade TP ännu en gång och må säga att jag hade en jäklar tur och vann ganska stor. Lagade sedan lite mat och satte oss framför tv där vi satt tills vi var allderles för trötta och pallade oss in till Elins säng!

Flummigt värre blev det mitt i natten när Elins syrra kom hem från krogen och upptäckte att vi hade snott hennes täcke och kuddar.

Kommentarer
Postat av: Elin

JAG VANN JU!!!!!! ändra det:D

2009-04-23 @ 20:57:23
Postat av: ELin

JAG VANN !!! ÄNDRA DET

2009-04-23 @ 20:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0