Mys med Elin

Mötte upp Elin igår vid lunch tiden på stan, dock var nästan alla affärer stängda. Så det enda som inhandlades var kvällens biobiljetter. Elin och jag gick sedan vidare mot Maxi eftersom jag hade tagit den gamla cykeln där växlarna inte funkar så var det helt omöjligt att skjutsa. Här hjälpte verkligen inga benmuskler! På maxi inhandlades godsaker till bion. Lyckades handla ovanligt nyttiga saker så som naturgodis, festis och vindruvor. Normalt sett brukar det blir cola, godis och popcorn.

Väl hemma hos mig blev det mys framför TV. Låg och tittade på top model och SATC så länge som jag låg och pillade Elin i håret. När jag sedan försökte snacka med Elin utan något svar förstod jag att det hade hänt igen. Elin hade somnat vilket absolut inte är ovanligt. En timme innan bion kom även Sara till mig. Elin hade lagom hunnit vakna då så det blev bara att ta på sig kläderna och gå in mot stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0