Mycket på gång

Mycket har hänt sedan sist jag bloggade. Har inte haft någon lust att blogga de senaste dagarna har haft fullt upp med andra saker samt plugg! Har väl varit lite nere de senaste dagarna och nu har jag gått och fått feber och allt! Skriver lite kort om vad som hänt de senaste dagarna bara!

Måndag: Stan med Moa sedan kom Emma och Anna hem till mig fikade och lite så. Sedan blev det att för en gång skull titta på modevisning då med dessa tjejer samt Moa och Beata.

Tisdag: Halva skoldagen vanliga lektionen andra halvan av skoldagen bestod av dans!

Onsdag: Vanlig skola! Sedan stan med Ellen. På kvällen en massa plugg.

Torsdag: Första matte nationella! Sedan en ganska vanlig skoldag med undantaget att vi missade engelskan detta gillas! Efter skolan blev det en sväng på stan med mamma. Sen nu plugg samt ta det lungt eftersom jag upptäckte att jag hade feber!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0