Mycket grejer på en och samma dag

På torsdags förmiddagen vaknade vi upp hemma hos Elin. Fixade allt lite snabbt så Alma och jag sedan kunde cykla hemåt. Bytte bara lite kläder och så hemma innan jag åkte vidare hem till Ellen. Där låg vi och schekte lite på hennes mega stora balkong innan vi åkte för att köpa glass. Mums på den nya ice age glassen och ännu bättre på att jag fick en extra kola godis i den! Köpte även lite godis, de sura bilara. Någon som smakat de nya husbilarna ännu?

Spelade en massa wiie hemma hos Ellen när vi kommit tillbaka. Dock vet i sjutton hur det går för mig när jag ska köra tennis men vi jobbar på det om jag säger så! Inga panik anfall som när jag kör guitar hero i alla fall. Innan jag åkte hem från Ellen hann vi även testan dansmattan lite.

Efter en lång och svettig danslektion åkte jag hem för att duscha och fixa mig. Skyndade sedan snabbt iväg in mot slottet för att möta upp Jeja, Emilia, Sara, Elin och Alma för lite grillning. Alla grillade deras saker frös som sjutton av alla super kalla vindar och satt invirade i filtar.

Åkte sedan vidare för hundrade gången på torsdagen känns det som, men detta var sista stället jag skulle vara på för denna dagen. Åkte då till palace där jag mötte upp Moa och Beata. Hade super kul dansade som bara den och har verkligen inte haft så roligt på ett bra tag. Hade varit jätte dans sugen hela dagen så torsdagen kunde knappast avslutas bättre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej söt, hur är det med dig idag? :)



Kram

/linnéa

2009-04-20 @ 19:22:56
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Okej <3 Med mig är det sådär, är förkyld :/



Ska vi följa varann via bloglovin?



Kram

/Linnéa



2009-04-20 @ 20:44:33
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0