Lovet

Har tyvärr inte hunnit skriva så mycket de senaste dagarna speciellt inte under lovet. Har haft massa annat för mig och ville njuta så mycket som möjligt av lovet.

Fredag: Moa kom till mig vid lunchen åt lite mat och hade det trevligt. Sedan kom även Ida för att pröva våra parkläder och så. Mamma syr för fullt just nu! Gick även iväg en runda och köpte godis och det snackades mycket innan Ida sedan åkte hem. Moa och jag hittade på mycket roliga saker bland annat fotade vi lite på kvällen. Lägger in bilder någon gång. Har även lärt Moa titta på the hills så nu är hon en sann the hills vän!

Lördag: Moa stack tidigt eftersom hon skulle iväg på någon simträningskurs. Så fort hon gått somnade jag om igen. Vaknade sedan av att mamma ropar att mormor är på väg. Så innan jag och Alma åkte iväg till Öland för att söka sommarjobb var mormor här ett tag. Eftermiddagen spenderades sedan med Alma innan det var dags för mig att åka iväg till spelkvällen som jag tidigare skrev om.

Söndag: En redig slapp dag då jag och mamma hälsade på en massa släktningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0