Lite bättre simmare, lite brunare!

Har varit i simhallen nästan hela dagen. Moa har försökt lära mig och Zozan att crawla. Det ser väldigt bra ut nu tycker jag, i alla fall mycket bättre än innan. Moa är en super lärare! Har lovat henne att jag ska lära henne dansa nu. Efter många timmar i simhallen så tog Moa och gick iväg till sin simgrupp och Zozan och jag tog och åt lite.

Innan det var dags att åka hem tog jag och solade också. Min hy är sjukt dålig nu och är i stort behov av lite sol så utsatte mig själv för solariet! Alla tjatar om hur dåligt det är, men en gång mer eller mindre....


Längtar nu till bad igen fast inte simhallens tråkiga pooler utan en pool som denna! Bilder är från kreta 07.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0