Lasergame

Japp Ellen lyckades övertala mig. Med citat som "min släkt kommer tycka du är en chicken om du inte följer med", "jag betalar halva" osv så lyckades hon. Tiden gick sjukt snabbt och helt plötsligt stod man där svettig som bara den efter 40 minuters springande. Jag sprang fram och tillbaka fram och tillbaka hela tiden. Hade säkert varit bättre om jag följt någon taktik eller hållt  mig på ett och samma ställe. För mina poäng var verkligen inte toppen, till och med så dåliga att dem aldrig näms igen och Ellen håller tyst! Hon ska vara glad att jag ens följde med.

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora

sv; härligt :)

ne inte mkt, tar det lugnt :)

2009-04-14 @ 14:48:19
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha klart att jag lyckades haha:D och du tyckte att de va rikitgt kul när vi väl spelade. särskilt när du tog basen hahaha

2009-04-14 @ 18:25:35
Postat av: my

SV: Japp du gjorde tydligen det! Haha oj ja det var bäst av allt!

2009-04-15 @ 11:50:46
URL: http://emplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0