Gårdagens händelser med Emma

* Emma berättar om att hon lyckades förstöra deras skohorn för ett tag sedan då jag står och tar på mig skorna. "Hur sjutton lyckades du, det är ju omöjligt". Två sekunder senare förstör jag vårat skohorn.

* Ny teknologi. Hur lång tid tog det egentligen för mig och Emma att fundera ut hur de nya grejerna på kundvagnarna fungerar? Hmm vet inte om vi ska erkänna det!

* Kvällens as garv när absolut ingen fattade var vi skrattade åt. Emma la sig på golvet och jag fick ingen luft!

* Emma skulle ta kort när jag hoppade ett spagat hopp det gick inte redigt som planerat och det slutade med att jag ligger i en klump på marken istället och dör av skratt!


Kommentarer
Postat av: Mikaela - hockeyfru

det gör du rätt i ;D

2009-04-11 @ 16:58:12
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0