Dagens skoldag

Började skolan med utegympa för första gången i år. Klassen fick spela brännboll och det var sjuk jämnt hela tiden, dock vann det andra laget med 2 poäng! Jag var super glad ändån för på något konstigt sätt lyckades jag som har noll bollsinne ta en lyra!?!

På matten satt vi och gjorde ett gamalt nationellt prov idag igen. Känns faktiskt väldigt bra inför nationella i matte det var ju engelskan jag verkligen inte vill ha, men det gick ju bättre än väntat på dem så det är super. När vi sedan hade bild hade jag som vanligt glömt min bild så fick jobba på förra bilduppgiften.

Efter lunchen hade vi som vanligt skoltidning. Eftersom Elin fortfarande är i Oman eller hon kommer hem inatt, men Sara och jag fick i alla fall klara oss utan henne idag. Vi gjorde ett allderles utmärkt jobb tycker jag allt. Gick runt och intervjuvade massa folk om Spring Break. För er som inte vet är Spring Break en av få saker som händer i Kalmar. Sista lördagen i maj hänger halv Kalmar på skällby för att se livemusik och träffa folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0