Dagens händelsetjejers dag

Igår var en lång dag med Emma och kul hade vi verkligen med en massa dagens händelser. Emma kom till mig igår på förmiddagen för att sedan åka vidare till frasses för att äta. Där mötte jag en gammal danskompis som slutade för ett tag sedan. Mycket har hänt sedan dess och var rikigt kul att träffa henne. När Emma och jag ätit upp våra sour cream pommes åkte vi vidare.

Väl framme på maxi storshoppade vi inför kvällens tacokväll. När vi sedan skulle hem blev det inte lika roligt. Lycka till med att få på alla varor på två cyklar. Stannade hemma hos mig för att hämta yttligare en korg. Så med tre korgar fulla och en väska full cyklade vi vidare hem till Sara för att lämna av alla mat. Efter flera pausen lyckades vi ta oss hem till Sara vid nästan exakt den tiden jag tidigare sagt till Sara att jag trodde att vi skulle vara där!



På maxi!


Ska ni ha fest eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0