Audition

Gick tidigare från skolan idag för att åka iväg på audition. Mötte upp Ellen vid busshållplatsen för att äta lite hos mig innan. Laddade upp med massa onyttiga saker och var mer än redo! Vandrade vidare i det härliga vår vädret bort till Jenny ska bli jätte skönt nästa år när jag bara har två gator att gå över sedan är jag på skolan.

Alla som hade sökt dans som första eller andrahands val var där idag. Så nu har man lite uppfattning på vilka som kommer gå i ens klass nästa år. Först så hade vi en danslektion på ca en timme. Kan inte säga att det var svårt direkt, men ändå rätt kul dansade jazz vilket jag tycker om. Dansade det innan, men inte nu längre.

När lektionen var slut så fick vi snacka med en av våra lärare en och en. De ställde lite frågor och det var inget jobbigt. Jag hade tidigare varit lite orolig över det eftersom jag har en slag förmåga att slänga ut mig väldigt tröga saker ibland, men det gick finfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0