25 sanningar om mig själv!

Med lite insperation från Moa.

1. Kan aldrig komma ihåg vilken färg jag har på min tandborste. Detta resulterar i att jag säkert gissar fel och tar mammas, pappas och syskonens ibland. Det underlättar dock om de har borstat tänderna innan mig för då ser jag bara vilken som är blöt.

2. Är sjuk rädd för blod och sprutor. Svimmade en gång när jag såg på sjukhuset!

3. Prestations ångerst. Går det dåligt på ett prov en tävling osv kan jag vara jätte besviken hur länge som helst! Detta har dock blivit bättre när jag var lite då kunde jag knappt göra något fel innan jag fick panik på mig själv.

4. Har lätt för att gråta. När jag är glad, ledsen. arg, besiken, när jag ser en film var som än händer då kan jag börja gråta. 

5. Köp beroende! Var som helst skor, kläder, solglasögon bara det är något måste jag ha det...

6. Kunde inte gå ut utan plattat hår i sjuan även om jag har väldigt rakt hår normalt. 

7. Var världens fjotis på mellanstadiet. Hade någon gjort något mot mig gick jag och ställde dem mot väggen och käftade emot dem. Sminkade mig tre gånger så mycket som nu osv....

8. Beroende av Pepsi max. Skulle inte kunna leva utan detta. Pepsi funkar när som till frukost, till lunch, till fika, på vinter, när man är törstig osv. Längsta tid utan Pepsi ca 4 dagar.

9. Ända sedan fyra års åldern har jag haft långt hår. En bra bit nedanför axlarna.

10. Har varit väldigt blond en gång i tiden.

11. Lätt för att känna mig obehövd.

12. Var väldigt deprimerad och tillbakadragen när jag var yngre.

13. Hatade choklad tills jag var ungefär 8 år då jag plötsligt en dag fick panik på mamma och skrek att jag var tvungen att ha choklad med en gång. Mamma var då så gullig att hon gick och köpte choklad till mig. Sedan den dagen har jag älskat choklad.

14. Var världens mest bortskämda unge när jag var lite. Fick allt jag pekade på av mamma och pappa. De gjorde även precis allt jag sa till dem.

15. Blev inte glad över att ha fått ett syskon (jag var 5 år då). Detta skulle betyda att jag skulle få dela allt med denna personen. Nu är jag väldigt glad över mina syskon.

16. Mina närmsta vänner har jag bara känt i 3 år.

17. Är väldigt uppkäftig och har förmågan att inte tänkt mig för innan jag säger något ibland så har lätt att såra folk.

18. Lyckas alltid säga tröga eller pinsamma saker.

19. Andra blir stressade eller från huvudvärk av techno musik. Själv blir jag jätte avslappnad och glad. Techno funkar i alla lägen när jag ska dans, träna, jobba, sova osv.

20. Är dålig på att uppskatta mina vänner och berätta hur mycket dem betyder för mig!

21. Har innan detta året alltid hatat randigt, men nu börjar min garderob fyllas med mer och mer randigt.

22. Lyckas alltid vara trött/pigg vid helt fel tillfällen.

23. Har aldrig haft ett serriöst förhållande.

24. Tänker väldigt mycket på framtiden. Vet redan hur min skolavslutnings klänning ska se ut, vet redan hur jag vill ha håret. Vet hur jag vill ha min balklänning.  Har planer över hur jag vill möblera min lägenhet och funderar ofta på hur mitt liv kommer se ut som äldre.

25. Tycker att Kalmar är världens tråkigaste stad och tycker att det är onödigt att vintern är så lång veckorna över jul och nyår hade vara tillräckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0